Peraduan dari OhPemandu.com

contest OhPemandu

Assalamualaikum dan Salam Bahagia semua. Aku memang tak tahu nak updated pasal apa-apa buat masa sekarang, nak story pasal kes pembunuhan Datuk Sosilawati, dah bersepah blog yang updated pasal ni..hmmm…alih-alih, join contest je la kan..ahucks! Kali ini aku join blog Oh Pemandu.com, milik Brader Zool…

 

Contest ni senang jer cuma korang kena perah otak skit je la sebab kena memikior 3 cadangan tagline untuk blog OhPemandu.com tersebut. Pastu korang kena story la jugak pasai pa ampa suka jenguk jengik blog OhPemandu,com tu ha. Bagi aku plak, aku suka singgah di sana sebab tak lain tak bukan ialah kerna mahu tengok gambar bermacam ragam dan kerenah yang berkaitan dengan kenderaan, pemandu dan suasana yang benar berlaku di jalan raya seluruh dunia. Ada yang pelik, kelakar, aneh (sama maksud je ngan pelik kan..ahaks) dan cool. Kalau korang terpercaya gak, korang tengok sendiri ar…semua gua nak story, lemak ar…hah ha

 

Wokeh, 3 cadangan tagline aku untuk contest ini adalah berbunyi seperti berikut:-

Ceritera Pemandu Dan Ragamnya

Mimpi Dan Nyata Di Jalan Raya, Hanya di Oh Pemandu.com

Anda Fikir Anda Pemandu Unggul, Anda Fikir Sekali Lagi…

Amacam gua punya tagline, ada umph tak…hihihihi. Gua harap 3 tagline di atas dan syarat-syarat contest ni diterima pakai oleh pihak penganjur. Apa?! Hadiah ek…gua cakap lu ar…lumayan derr. Kenapa? Tak percaya ka, jom ar lu terjah http://ohpemandu.com/2010/07/peraduan-mencari-tagline-untuk-ohpemandu/. Hah, puas ati lu derr…heh heh heh. Tunggu apa lagi, tak lama dah expired date tu…30 September 2010

Related Posts with Thumbnails