Skrip 7707




Udah2 la tu pasal bola...ha ni aku nak post pasal movie plak...korang suma dah tgk blum citer ni...akorang tanya aku blk, emm...emm...aku sure blum tgk lg...hahaha psal skang ni bulan final exam...so stdy ar...x sempat gua nk melayan movie2 ni (jgn percaya sgt k)...

Ni aku bg link donlod citer ni, tq from uploader yg sebenar dr laman sesawang Gempak.Org



Part 3

Ni antara adegan2 yg termaktub dlm citer seram Melayu arahan Prof. A. Razak Mohaideen...kpd peminat2 citer melayu yg menangis2 xsempat tgk citer ni kat punggung wayang...eh2..tershashul plak...panggung wayang...hahaha...jgn marah arr...so apa lg jom sedut dan layannnn...renung2kan dan slmat menonton...







1 Response to "Skrip 7707"

  1. klu nak gabung video ni pakai HJSplit...nak cr kat mana makhluk ni, sedut kat sini..http://hjsplit.en.softonic.com/free-download-ud#pathbar

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails