DiGi iPhone 4 Life

Nuffnang Digi iPhone 4 Life

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera rakan-rakan dunia maya ku. Ini lah, task terakhir untuk contest DiGi iPhone 4. Paling senang sebab just taruk gambar kita bersama dengan frame iPhone 4 yang telah diamanahkan oleh pihak penganjur contest….diamanahkan?!..erk!..ayat fail…wakakaka…

 

 

Digi Iphone 4 Life (1)Korang kenal tak lelaki kat atas ni…dia lah seorang yakuza yang bernama Ichigo Miro…hahaha…kantoi ngan polis sebab mencuri iPhone 4, eh yakuza bukan ke kaya..xleh beli ke sekeping…hahaha. Sekadar gambar, gua nak tunjukkan bahawasanya ramai orang tergila-gila kan iPhone 4 ni…sehingga mungkin macam-macam cara untuk mendapatkannya. Gua, hanya sekadar join contest ni je..nak beli memang tak dapat ar…nak makan pun terkial-kial, ini kan pula nak memiliki gajet secanggih ini…hohohoho

 

Tapi ada satu kisah yang lagi menarik, Hitler dengan Apple iPhone…jom kita saksikan…tetapi gua minta maaf sebab video-video kat bawah ni mengandungi bahasa-bahasa kesat…biasalah, orang barat yang buat video-video tu…huhuhu..I’m sorry, bak kata Amir Raja Lawak

VIDEO 1

VIDEO 2

VIDEO 3

Amacam, giler hebat penangan iPhone 4 ni dalam kehidupan manusia…bengang tak hingat kan si Hitler tu…ekekekeke….ok lah, otak aku dah jammed macam kat federal highway time pukul 6 petang je..dah tak leh fikir sekreatif mungkin dah..janji aku bleh complete all the task. Again, thanks DiGi dan Nuffnang…korang RAWKS!!!. Sekian, terima kasih.

Related Posts with Thumbnails