Hari Tu Hanis Zalikha, Hari Ini Khairul Fahmi..

 hanis zalikha dan khairul fahmi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Kita mulakan bicara dengan Bismillah..(wah sopan pulak aku hari ini ^_^ )..Sebelum itu gua nak ucapkan sekalung tahniah buat Harimau Malaya yang telah menjuarai AFF Suzuki Cup semalam. Keputusannya telah diketahui ramai di seluruh dunia yang mengikuti pertandingan bola sepak benua Asia Tenggara ini, so tak payah ar gua nak cerita lagi kan. Apa yang gua nak kesah kat sini ialah 2 individu yang telah menaikkan trafik blogger-blogger Malaya…

 hanis zalikha

Baik, start with Hanis Zalikha first…arghh..speaking pehal plak..hah ha. Kalau korang bergelar seorang blogger handalan kan, kalau tak tahu Hanis Zalikha ini..tok sah nak mimpi ar nak pegang title handalan tu…harharahar (dengan megahnya gua gelak)…bergurau je…aku dulu masa mula2 terjerumus dalam kancah blog ni…tak kenal jugak…lama-lama tu baru kenal..hehehe. Kalau tak silap gua la, dah 2 kali dia masuk paper…ishhhh..mencikkkkk…pehal dia banyak kali masuk paper..bila plak turn aku…hahahaha..berlagak nak masuk paper jugak…pastu masuk dalam list top 10 Google Zeitgeis plak..most wanted person in Malaysia…dalam satu hari tu, aku blogwalking..abis semua blogger buat entri pasal Hanis Zalikha…gua je  tak sempat buat sebab busy hal-hal duniawi. Heaven trafik blog diorang…menccikkkkk lagi >_<

 apek ngan elia

Hari ni pulak, Khairul Fahmi Che Mat, keeper muda kebangsaan yang dijulang sebagai salah seorang wira Harimau Malaya. Gua bukak dashboard blogger…hampir 90% entri hari ni ada nama Khairul Fahmi atau nama gelarannya Apek atau Apexx atau ah..lantaklah eja camna..janji pronounce yg excellent bunyinya mcm apek..hah ha. Pastu awek dia pun blogger jugakkk…haa, lagi kecoh dunia blogger Malaya, sampai aku pun follow gak blog awek dia yang bernama jejariruncing. Aku buat entri ni pun bertujuan sama gak la..nak suruh orang jenguk-jenguk sikit blog Miro CornerZ ni yang lama dah menyepi bagai kan…jangan marah haa. Nanti kena jual..

 

Okay, tu je aku nak story, cowiiii….hahahaha…gua buntu xde idea nak up entri apa, yang ini pun jadi la kan..ekekeke…ampun pak ampun..Sekian, terima kasih.

 

@pic from Mr Nice Guy Google

Related Posts with Thumbnails