Jodoh Kami Berdua Tidak Lama T_T

berpisah jua

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…Sobss…sobss…gua tengah bersedih ni…tak tahu kenapa..nak balik cepat..eh, salah dialog plak…Di saat pertama kali melihatnya, gua terus jatuh gedebuk cinta. Setelah berjaya gua memilikinya, merempuh onak dan duri bersama-sama…namun..sobbss…apa kan daya…kami terpisah jua. Dirinya telah di ambil orang…remuk hatiku..Kenapa perkara ini berlaku….

 

Tidak cukup lagi kah apa yang telah gua buat untuknya selama ini. Gua belai dia dengan penuh kasih sayang…gua sentiasa bawa dia ke hulu ke hilir, ke mana- mana gua bersamanya, tapi dia pergi meninggalkan aku juga. Sigh….mengeluh panjang…apakan daya, gua sudah tak ada jodoh dengan dia. Hanya sebulan sahaja kami dapat bersama, kini ia kembali ke pangkuan orang lain…Gua coba untuk melupakan saat-saat manis bersama dengannya, tapi ia sukar sekali…

 

review 1

Selamat Tinggal Sayang…sebulan je lu bersama gua…si Robb Chew dari Nuffnang tepon gua, minta hantar balik Blackberry Curve 9300 yang aku review tempoh hari. Katanya ada orang lain nak review jugak. T_T…xde rejeki gua, nak buat camna kan..huhuhu. Nak tengok hasil review gua, sila ke Entri Satu, Dua, Tiga dan Ampat. Pi antaq saja onkosnya dah 11 hengget…damn..tengah-tengah sengkek ni la dia mintak pulangkan..hah ha…sobbsss

Related Posts with Thumbnails