Review #3: DiGi Smartphone BB Curve 9300 Media Features

BB media features

Assalamualaikum wbt dan Salam Bahagia kepada pembaca blog Miro CornerZ. Review nombor 3 ini aku highlight mengenai media features seperti kualiti gambar, video dan lain-lain lagi. Tak payah karang panjang-panjang jom kita layannnn……

 

media

 

Gambar di atas menunjuk media function yang termaktub dalam smartphone ini seperti Music, Video, Pictures, Ringtones, Voice Notes, Video Camera dan Voice Notes Recorder.

outdoor

siang indoor

kualiti malam max zoom   

Amacam dengan kualiti gambar-gambar yang seperti tertera di atas?…Bagi aku, ‘Okay jer’ daripada kamera vga atau tak ada kamera langsung kan. Ahaks. Dengan kuasa lens kamera 2 megapiksel, not bad la kan kan kan. Nak high quality, pergi Hotel Quality la, (tingkat atas sekali ado tempat karok)..ahaks..bergurau, angkat DSLR la brader. Manakala bagi kualiti video, korang just pergi entri Review #1 aku je….

 

Orait untuk media features yang lain tu, aku tak tekankan sangat la sebab ia biasa-biasa ja ok. Setakat ni saja untuk kali ini, esok cukup 2 minggu aku guna BlackBerry Curve 9300 ni…huhuhu. See yaa. >_<

Related Posts with Thumbnails