Watikah Ku Di Hari Konbokesyuennn...

Hensem tak gua?...hah ha


*clap clap clap<--org rmi bertepuk setelah gua naik pentas

Bismilillahirahmanirahim. Assalamualaikum semua. (sambil betulkan position mic) Pertamanya gua bersyukur ke hadrat Ilahi, Alhamdulillah akhirnya gua dinobatkan selaku graduan Sarjana Muda dengan Kepujian kate ko haa, secara rasminya pada tanggal 20 purnama 5 tahun 2011. Walaupun gua tak de la cemerlang sangat tapi ia tetap satu pencapaian yang terbaek dapat gua lakukan.


UiTM Di Hatiku, slogan yang begitu sinonim dengan pelajar2 UiTM walaupun kadang2nya gua kutuk jugak UiTM ni..hah ha, nobody perfect yoww...stendet ar derr. Akan ku kenang jasa dan pengorbanan semua warga UiTM dari Canselor, Vive Canselor, para pensyarah, pak dan mak gad yang selalu bagi 'surat cinta' dekat student, makcik2 cleaner, makcik2 kafe, akak lab komputer, abang lab, abang library yang xpernah gua pinjam buku kat sana, masuk sekadar nak usha aweks2 study jer...hah ha..dan lain-lain (penat ar nak listkan semua)

Dan paling penting, jasa dan pengorbanan yang tak dapat gua balas ialah Ummi dan Abah gua serta family. Mereka lah yang menjadi watak utama dalam pembentukan insaniah seseorang manusia. Berdirinya saya di sini...eh over pulak, I'm sorry :D Ummi, Abah...I Love You So Much and Thanks For Everythings. Muaaaahhhh!! Peluk ketat-ketat (tahan..tahan..jgn nanges, laki nanges tak macho)


Tak lupa juga, makhluk2 Allah yang berada di sekeliling gua...Best Frenz, Sahabat Handai, Kawan2, Rakan Sekerja, Housemates, Sleeping partner, Rakan sekelas, rakan blog, rakan dunia maya, rakan cop, adek2 manis, aweks2, chikaro2, para peminat saya (luvyouall), Lisa Surihani, Megan Fox, Justin Bibir (oh demmit..hah ha) dan mana-mana yg mengenali diri gua secara live atau delay...tanpa korang gua tak mampu menempuhi liku2 kehidupan yang penuh pancaroba ini. Thanks dude!


Nampaknya masa pun jeles ngan kitew...apa kata gua labuhkan watikah gua sempena Istiadat Konvokesyen ke 74, UiTM ni dengan ucapan ribuan terima kasih dan ingatlah orang yang tersayang. Bye bye. Wassalam. Peace No War!

*gua turun dari pentas dengan iringan lagu berserta tepukan gemuruh audiences


Related Posts with Thumbnails