Benarkah Armstrong Orang Pertama Ke Bulan?


Salam...hey, sedare! Tengah buat pa tu...haaa, aku tau...mesti tgk baca artikel kat blog aku ni kan2...an...an...an....Eh, bergurau la plak....hahaha....Wokeh, kembali ke landasan yg sebenarnya. Mungkin ramai yg dah tau bahawasanya Neil Amstrong adalah manusia pertama yg mencipta sejarah dunia dengan menjejakkan kaki ke Bulan. Namun, ada kisah disebaliknya. Selepas dia ke Bulan, ada peristiwa yg mengatakan dia terdengar azan lalu setibanya ke Bumi, dia telah masuk Agama Islam. Akan tetapi bukan itu yg ingin gua ceritakan...Haa, benda yg nak diskusi di sini adalah, betulkah si Amstrong ni org pertama yg menjejaki ke Bulan. Wahai makhluk2 sekalian alam, benarkah peristiwa bersejarah ini berlaku. Adakah anda percaya dengan kisah ini atau hanya satu konspirasi Barat untuk mengagung2kan diri mereka sendiri....


Mari, di sini gua bongkarkan konspirasi ini bahawa bukan Amstrong, manusia pertama yg menjejaki ke bulan...mari bersama2 kita selongkar rahsia ini...

Inilah bukti dan penemuan baru, bayang2 apakah itu?...adakah bayang2 crew, atau cameraman, atau Alien...jeng3...Haa, amacam, korang mau tau lagi?...mari kita berlayar ke gambar seterusnya...ivanjaya.net


Owh tidak, rupa2 nya Org Melayu dulu yg lepak kat Bulan tu..bleh plak cari income kat situ...siap xguna tank Oksigen lg...hebat sungguh ilmu Pak Mat tu....hahaha...jgn marah arivanjaya.net


Yang Benar:

19 Response to "Benarkah Armstrong Orang Pertama Ke Bulan?"

  1. HAhaha..lawak jugak post ko nie..

  2. @Mr Kamikaze

    Biasa la..idup musti meriah...huhuhu

  3. sekadar bergelak ketawa...hahaha

  4. itulah..mitos bayang2 itu nape la?

  5. Gua masih tak yakin ada orang yang dah sampai ke bulan. Gua tetap menggangap ia sekadar propaganda Amerika dan tak lebih dari sebuah mitos.Gua tak pasti, dekat bulan ada graviti atau tidak. kalau tak tak, memang sah Amerika menipu.hehe

  6. @cikgu isza

    hahaha...lwk tak..lawak tak...

  7. @Nescafe ais

    Ntah la...gua pun xpasti kisah sebenarnya

  8. Lawak2 hahaha..
    tapi kalau ikut cerita yang sebenar..
    mungkin juga amstrong menjejakkan kaki ke bulan cuma satu konspirasi sahaja..
    Ada juga orang keluarkan teori tersebut..
    Amerika dengan rusia pun masa tu berlumba2 siapa yang mampu hantar angkasawan pertama ke bulan masa tu..

  9. lawak siot..hahaha..
    tp bg aku, xkire la anstong pertama ke bulan ke keberapa ke, yg barat cuba nak sembunyikn skrg adalah setelah anstrong dengar azan d bumi sama dgn apa yg d dengar d bulan, die memeluk Islam(ikut ceritanya).. Jika benar, ptt pn barat takot sgt org tau pasal tuh. sempat klik mile..hehehe

  10. ceh mati2 ingat cita neil armstrong tu tipu..pe laa..

  11. aku punya la serius baca. huhu

  12. x ku sangka, entri aku ni pun dicedok masuk ke Gempak.org...tahniah ar Miro...hahaha

  13. ustazah ade kate yg sidratul muntahar tu jauh sngat..bulan pon jauh..camne bole smpai bulan?

  14. aq pun xyakin bahawa manusia boleh naik ke bulan.....krn selagi Allah s.w.t tidak mengizinkan maka ia tidak akn berlaku......kalu nak tau lebih lanjut.............sila lihat video ustaz azhar idrus

  15. Do you mind if I quote a couple of your posts
    as long as I provide credit and sources back to your blog?
    My blog site is in the exact same area of interest as yours and my visitors would really benefit from some of the information you provide here.
    Please let me know if this alright with you. Many thanks!


    Also visit my blog post :: austria

  16. I think what you said was actually very logical.
    However, what about this? what if you typed a catchier title?
    I am not saying your content is not solid., however suppose you added a post
    title that grabbed folk's attention? I mean "Benarkah Armstrong Orang Pertama Ke Bulan?" is kinda boring. You could look at Yahoo's home
    page and note how they write article titles to grab people to
    click. You might add a related video or a pic or two to get people excited about everything've written. Just my opinion, it could make your blog a little livelier.

    My web-site: luxe vakantiehuisjes frankrijk

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails