Kisah Semalam Yang Hangat (Part 2)

26872myspace-emo-comments-19

Emosi aku disambung lg untuk part 2..hahaha…dah macam filem plak…huhuhuhu…You may begin now…wokeh…dlm part 1 aritu aku gitau pasal susur galur budak bangsat yg nak rembat aku punya barang…barang apa?…ha…itu korang baca la part 1 punyer…Okay?…hari ini aku betul2 emosional…aku bengang giler…seyes xtipu…aku bengang pasai apa…haa, jom kita bongkarkan…

Lokasi: Koordinat 50 darjah utara, 30 darjah timur barat, fakulti aku la…

Waktu: Macam biasa, awal pg lagi…

Ni, nak crita la pasal apa aku dop emosional pagi2 lagi hari ni…satunya…semalam, game team feberet aku terkulai di sentap Setan Merah…adoi, kecewa gila tgk…tp nak wat camna kan…adat permainan…mistake yg membawa padah…bagi aku game semalam dua2 team bagus..cuma team aku byk wat mistake dan terlalu ghairah nak score…tup2 terperangkap dengan counter attack pihak lawan…masing2 buat mistake…so salah kena diri sendiri ar…

nike-id-header

Ok, tutup bab bola, kita citer pasal yg berlaku pg td…aku dengan semangatnya bangun awal pagi nak gi kelas kan…ok, mood baik lg…cool je kan…masuk kelas je sembang kencang ngan member2….huha huha..huahihu…pot pet pot pet…mengumpat sebijik dua kan…pastu tetiba…semua bangun…eh, macam kat sekolah plak…hahaha…nak dipendekkan crita…aku dan beberapa member aku terpaksa kena tukar kelas sbb nama xda dlm list sebab rearrange klas apa jadah ntah…info pasal rearrange klas tu kami xtau…and than list yg diambil tu plak attandence list masa kami ponteng xdtg kelas…ada sbbnya xdtg….pastu try slow talk ngan koordinator tp kami yg dipersalahkan plak…padahal dlm sistem kami dah register lama dah…watafak!!!…alamak, termencarut plak..emo wei…xbleh tahan…dah abis…malas layan emo lebih2…

Eh, tajuk pasal semalam…tp citer benda yg berlaku hari ini…sabor2…ni nak citer pasal sambungan part 1 tu la…lepas kejadian hangat tu berlaku di tgh hari…mlm plak…hangatnya berjaya disejukkan dengan melayan nafsu serakah…HAHAHAH…woi2, lek luhh…aku nak crita psal aku ngan memember kuar makan kat pizza hut je la…korang ni..emm, mlm tu aku dan 3 makhluk lagi yg bernama Tukiman, Tukiran dan Suparman…(semuanya bukan nama sebenar)…pi la Pizza Hut yg baru bukak…lamo doh dop planning nak terjah Pizza tu…dop nampak kecik besaq kecik besaq jo…hahaha…

30012010038

Aku dengan lenggang lenggok gaya Yakuza gitu masuk…pastu mamat pelayan tanya…

Mamat : Emm, bang berapa org?

Aku : Eh, ko buta ke xreti kira. Ko xnampak ke 4 org ni…

Mamat : Ok2 bang…sorry (ketar lutut dia ha)

Aku pun terhegeh2 la usha dan cari port baek punya kan…kot2 ada awek2 mantop yg berdekatan…tp malang berbau hancing…xda awek…so, si mamat tu suggest meja kat situ…

Mamat lagi : Emm, bang kat situ bleh…

Aku lagi : Situ xmasyuk…kat sana ada kosong lg x?

Mamat lagi : Maap bang, dah xda ar…full

Aku lagi : Ko pegi halau mana yg dop belah sana…

30012010032

So, no choice setuju je la kan…ambik port table utk 4 org…ngam2 ar…pastu mula lah nak pilih perisa…macam nak pi spam shisha je..hahaha…Kami decide Meal 6, flavour Haiwan eh, silap Hawaiian Supreme ngan apa ntah aku lupa…bunyi nyer ade roni2 kat ujung dia…ha, lu pikir la sendiri..Pastu mintak Cheese Lava…emm, malam tu memang mabuk keju ar…kami mencekik habis2 an…Sebelum tu ada dialog lagi ni…ha, yg ambik order tu hai gadis comel gitu…buat pembuka selera org kata…seramai2 pelayan kat situ…dia sorang je bleh blah..so, aku pun PJJ ar…(Phewiit Jarak Jauh)…dia dtg2…

Hai Gadis : Nak order ke?

Aku jugak la : Xde ar, kami nak dtg tgk awak…(gadis tu buat derk je…cis xmkn umpan…ok aku

pun adjust necktie…padahal pakai tshirt je…kakaka…)

Aku jugak la : Ehem, wahai gadis, kami mahu yg ni…ni pastu ni..ha ni sekali ek…emm, taruk ni

jgk…

Hai Gadis : Saya ulang ye….bla bla bla bla…

Aku jugak la : Apa?!…xkahwin lg…hahaha

Pastu bila dah sampai….tunggu apa lg…Bismillah…mari mencekik…tgh mencekik tu tetiba tercekik…rupa2nya air xsampai lg…aku pun PJJ lagi ar kat Hai Gadis tu…aku buat isyarat tangan yg menunjukkan air mana?…dia xphm…duduk mn la xpaham bahasa isyarat yg femes tu…

30012010033

Asyik aku je : Hai gadis, air xsampai lgi ni…abang dah ilang anak tekak dah ni tercekik…

Gadis tersebut : Eh, air xsampai lg ke..?(sambil menyerlahkan kecomelannya itu)

Asyik aku je : Eii, budak ni aku gigit juga kan…hahaha…

Okay, prob setel…kami mencekik dgn aman sambil bersuka ria gelak tawa dan tidak lupa bersyukur dimurahkan rezeki….hampir sejam lebih lepak situ…masing2 ada hal…ada yg nak kena join meeting Mafia…ada yg kena naik ke Kerajaan Langit (Genting Highland) la..so, jom belah…and than abis la citer ni…huuhuhu…seronok ke xseronok, korang baca nasib ar…aku gaul karangan aku ni sesedap rasa aku je…hihihhi..rugi plak xsnap pic gadis tu…klu xbleh buat..emm, buat apa ek…fikir2kan lah…buat koleksi la…kenang kenangan…apa la

30012010035

p/s : Dialog di atas hanyalah rekaan semata2 bagi menyedapkan lg bahan masakan kita pada hari ni ye…

akak2…puan2 yg distudio mahupun kat rumah sana yer…ahaaaa..

9 Response to "Kisah Semalam Yang Hangat (Part 2)"

  1. aku pon emo nie...sakit hati tengok bola malam tadi..teruk kena belasah..adeh..

  2. akupun tension nii!!!!! apa la kalah.. dah baek je port dpn tv bertemankan kacang dan kopi secukup rasa..ku sangka panas hingga ke petang rupanya banjir lak mlm, besoknya baru surut..takpe bai, ada harinya kita kene bantai lak ngan chelsea..huhuhu..kesalll..laah..

  3. @rizputra7

    .....xtau la den...pasrah je la

  4. @onars

    ....harap2 camtu la...tp bkn senang nak bantai Chelsea tu...

  5. hahahhaha...i looikkkeee....hilang stress aku bace citer neh...upload lagi yek nnti...hahahahha

  6. @Rauna_safia

    ....kamu baca ilang stress...aku taip entri dlm stress...hahaha...btw, TQ sudi2 membaca kerapuan aku ni

  7. hahahha.. sedap2.. makan..

  8. @NiNa'

    ....sedap sehingga menjilat siku...ahahaha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails