21 May Hari Lisa Surihani Sedunia Ke?

 

 

hari lisa surihani sedunia

 

Assalamualaikum…ari ni gua betol2 heran, kenapa perkara ini boleh berlaku?…adakah secara disengajakan, pakatan antara mereka atau sememangnya co inccident (betol ke aku eja…gua bantai jer)…Dalam satu hari, gua blog walking, ada saja nama chikaro gua..bukan gua nak bengkek, panass atau hangin, tapi gua heran jer. Adhoi chek mek molek punn…Mari gua ajak lu semua terjah entri2 pasal chikaro gua…musti mari…

 

The true story is…wah omputih plak gua…biasa la gua dulu dop obersea..bhahahaa…Tarikh 21 May 2010, kisah Lisa Surihani terpampang di dada2 blog Malaysia, semua entri pada satu hari yang bertarikh 21 May, kenapa xcaya ka…?

 

Blog Hans:

Kekasih Baru Lisa Surihani.....Hahahahaha

 

lisa hans

Gua tau chikaro gua pemes gila derr, tapi mamat nama Hans ni memang lu berani mati gua cakap sama lu…lu taruk muka lu pastu lu baik jer posing sebelah dia derr…gua ok gua rileks gua kental…ahaks…tapi gua suka lu punya entri mmg lawak, siyes lawak…xngam langsung..wakakaka

 

Blog Ariff:

Kenapa Lisa Surihani Pilihan Hati?

 

lisa ariff

Wah ni mmg gua suka. Mamat Moscow ni taruk pic chikaro gua yg manis2 gitu…bro Ariff, betol ka lu xobses sama dia…gua macam xpercaya jer derr…tp sejujurnya gua nak gitau lu bro, gua pun bukan obses jgk…gua saja ja sengal2 tumit ngan dia…klu lu obses pun gua xde hal…gua open minded…gua steady…lets talk man to man…muahahaha

 

Blog Joegrimjow:

Adamaya : Scene yang dipotong dalam episod akhir!

 

Lisa Joe

Yang ni, gua memang suspek ar entri dia, kreatip abis…semangat gila buat entri…siap ada comic strip pasal babak yang tiada dalam Adamaya…Si Joe ni org senegeri gua, tp stdy kat UK nun jauh di sana…hebat demo hebat…ahaks…korang tgk sendiri ar bhai…

 

Blog Izyan:

Lisa Surihani jadi Transformer

 

lisa izyan

Klu korang kaki2 gossip artis, toksah tipu ar klu xtau blog gossip Kak Yan ni, citer dia pasal chikaro gua jadi Transformers…wahhhh, majumia btol..kahkahkahwin..alamak terlebih sudah…

 

Blog Datin Ellis:

Gambar Adik Lisa Surihani Yang HOT

 

lisa ellis

Ini plak kisah adik chikaro gua, gua teruja ar bila baca title dia kan…gua baca punya baca…pergh ’boleh’ tahan gak adik dia…kuikuikui, nak tau sendiri baca maa…haiya

 

Blog Fida:

Penat aku siapa yang tahu….

lisa fida

Owh ini dari Aussie plak, mukadimah entri dia, gua dah nampak nama chikaro gua. Tanpa segan silu gua baca sampai abis, tapi lain pulak ceritanya…tp xpa gua no hal…gua universal…gua layan jer entri apa2 pun janji best…

 

Semuanya Level International gua cakap sama lu beb…amacam?

 

tiba – tiba (dengan bunyi dentuman guruh dan siulan ribut)…

Suara Hati Miro : Wahai Miro, sedarlah engkau dari mimpi, engkau tahu xbahawa engkau bagaikan langit dan bumi dengan Lisa tu…engkau tu dah la kering, xkacak langsung, kulit kaler kelabu asap..ceh ada hati…blah la weh

Aku : Huh, siapa kau…siapa!?…(gelabah puyuh xtentu pasal)..wakakaka

 

Sesungguhnya aku bukan obses atau apa2 pun…just minat jer…wakakaka. Sekian, Terima Kasih Wassalam. Bye. Huhuhuuhu

32 Response to "21 May Hari Lisa Surihani Sedunia Ke?"

  1. ahhahaha
    hello derrr
    gua musykil la dengan lu
    lu kata lu tak obsess
    tapi lu baca semua entry pasal bini gua
    wah, gua terbau - bau penipuan disitu
    baik lu ngaku lu obses
    hahahaha
    why are u so obsessed with my wife?
    ahahha

  2. @hans

    ...emm no komens...lu ingat gua macam Dani ke ha...wakakaka...

  3. hahahahahahahahahhaha.
    satu kebetulan yang tak dirancang

  4. Nasib baik tak terbuat entri pasal lisa surihani jugak..haha

  5. hah
    gua rasa ini amyrule memegang watak dani nih
    hahahaha
    ramai tul dani skrg
    ekekke

    habislah
    ariff dah tweet dkt LISA

  6. @Ariff Shah

    ...ahaha..tu la pasal...kena plak blog2 yg mmg gua follow...buka dashboard, nampak nama lisa...ahaks

  7. @Hasrol Nizam

    ....hmmm, klu ko buat gak...tambah satu blog lg dlm entri nih

  8. @hans

    ...aku pegang watak Dani...hmmm, ok la tu dr jadi watak org yg ada kat kedai makan jer tu kan...wakakaka

  9. aku rasa ko jadi watak member dani la
    mika
    hahaha

  10. wah, sudah ada idea untuk entri baru!
    haha :D
    effect daripada Adamaya kot.

  11. @hans

    ...muahaha..yg tu mmg lawak bro...mika miro lebih kurang jer..chahahaha

  12. @AROL DSHW

    ...wah, ting kuar mentol kat kepala ko kan...wakakaka...mencetus idea naa

  13. lol
    nanti kena post kat wall ku
    baru cepat ku respon
    heee
    ;)

    thx

  14. nak tau ape lg peristiwa pd 21mei?
    usha blog aku!

  15. lepas ni nak jadi pelakon la...taruk nama Fida Surihani...cun giler....

  16. hehe..aii pon minat lisa surihani gak..=p

  17. wahhhh ini satu misssssteriii~~`

  18. hhaha..agaknye la smalam hari lisa sedunia...ekekek..mane de kami pakat..idea tu dtg spontan..haahah

  19. @vespa jobot

    ....oh ya ka..nanti gua usha line lu plak

  20. @Fida Aishah

    ...idea canggih tu fida...ahaks...nanti jgn lupa rekemen gua jadi extra yer...huhuhu

  21. @rObin@ayuE

    ...minat camna tu yer?...hmmmm

  22. @sayang

    ....jgn biarkan diri anda di selubungi misteriiiiiiii

  23. @ellis suriyani

    ...ye ke...bleh percaya ke ni...hmmmm...ahaks

  24. haha..tu la pasal kan..hehe..ramai betol peminat si lisa ni..sye pon minat jugak..suke tengok die sejak cite i'm not single tu..chumelll

  25. @❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤

    ...kan3...

  26. lisa oh lisa kenapalah dia yg jadi pujaan hatiku jadi pujaan ramai org..

  27. haha....ramai betul yg tulis pasal lisa nie yer....

  28. @tengkusri

    ...nasib badan la cik Lisa Surihani oii..hahaha

  29. @rizputra7

    ...ahaks..tu la pasal..nak dijadikan entri..huhuhu

  30. eh, dekat blog header kata "Single Man" tapi.. tiba2 ada girlfriend pulak.. celebrity pula tuu... haha.

  31. @Independent Queen

    ...ahahha...header tu realiti, chikaro gua ni dunia maya semata2...wakakaka

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails