Tiba-tiba Aku Ada FB Fan Pages

Miroxians@FB

Sukarnya..untukku..berpisah dgn mu…eh, ada org masuk ke?..sorry2…xperasaan plak..ahaks…Assalamualaikum…camna?..apa aktiviti hujung minggu korang…harap2 meriah lah yo..huhhuhu….Ohooohoiiii…tetiba aku nak menggatal tgn nak wat Facebook Pages…ntah sapa la nak jadi fans blog yg ntah apa2 ntah aku ni…huhuhuhhuhu…Aku dah letak kat sidebar aku tu, Miroxians@FB…bawah Kotak Melaung aku tu ha…klu sapa yg sudi klik like tu aku hargai dengan sepenuh jiwa dan raga serta tidak lupa bakul sekali kerna support blog Miro CornerZ ni….Ok, itu je la pengumuman aku untuk waktu ini…Klu ada idea lagi aku update crita lain…Sekian terima kasih…bye2….Sambung nyanyi…emm, lagu lain la plak…Ala la la tok..ala la la tok…jgn saman..tolong!…

11 Response to "Tiba-tiba Aku Ada FB Fan Pages"

  1. word "tiba-tiba" tu mmg x boleh blah..haha..

    pe2hal wa support lu..

  2. @Aizat Si Lipan

    ...ahaks...trimas...jasamu dikenang...

  3. @touyakaruma

    ....hahaha..terbalas komen plak

  4. aku dah join fan page ko...
    hehehehe

  5. perghh...samelah single...welcome to club...ahahhahaha

  6. tq2 suma sudi like..ah ha

  7. salam.. apa laa miro ni.., mnat blog sdiri..
    heheheek.. ;)) [jst kdding ok? :)]
    ~da click like u... :)

    p/s ; ct pn ada fb fan pages gk.. :) wassalam..

  8. @velasrizal

    ....huhuhu..trimas bro...setapak jer?...boleh la..janji majumia..ahaks

  9. @Cik Ct Fadzil™

    ...ahaks..segan la plak...huhuhu..trimas...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails