Aku Kembali ke Dunia Maya

I'm Back

Semua bangunn...Assalamualaikum Cikgu...ahahaha...feel hari guru ni...ahaks, adoi2..haa, aku ni baru jer lepas pantang...halamak, tershashul lak...baru lepas bercuti kat kampung. Sebab itu lah blog aku ni tiada keupdatepan...Ya Allah, bahasa apa aku guna ni...ish3...huhuhuhuhu...teraso gian nak menaip tapi xdo apo yang mahu disampaikan..maap la yo,...

Di kesempatan ini aku ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua tenaga pengajar yg penah wujud, sedang wujud dan bakal wujud di muka bumi ini...Seminggu lebih dop umah kat kampung aku xbuat apo, tidor, lepak depan tv layan Astro maklumlah bapak aku baru subscribe...teraso lapor jer aku mengerahkan tenaga zahir dan batin ke kedai makan mak bapak aku empunya untuk mencekik...xjauh pun dari umah aku...jalan 2 3 langkah jer tapi belum sampai lagi la..ahaks...bergurau...emm, itu je la kot celoteh celotah aku ni...tengoklah esok2 aku update dengan content yg lebih menarik..

esok bermulanya intersessi aku, kena belajor lg...adoiyaa...apa nak buat dah nasib badannn...Sekain...hoi, tersasul lg..sekain pulak dah...ish...sekian terima kasih..Wasalam

9 Response to "Aku Kembali ke Dunia Maya"

  1. woh~
    welcome back!
    hepy blogging~ *wink*

  2. welcme back...
    intersesi ktne?
    okeh sekain....
    hahahahahahahah ;p
    bubyeeee~

  3. @fArrAh nUr AmIrAh

    ...UiTM di Hatiku la Cik Kiah oi...kenapa bertanya yer?...

  4. selama ni dok mana,, dok kat planet ke.. hheheehe :) jgn marah no..

  5. selamat kembali dan selamat hari guru walaupon ko bukan guru hehehe

  6. tut tut tut tut (lagu tema terminator )

    ko kena culik ngan Alien ke lama sangat sunyi , atau ko dihantar ke masa lepas untuk bunuh John Connor ?

  7. selamat belajar.. ingat azerk trus bleh hafal rumus.. hahha..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails