Contest – Aku dan Makanan Itu

contest

Assalamualaikum…dan salam muhibbah…Aku dah mmg xda idea nak update blog sengal buku lali aku ni..so join contest je la..ahaks…kali ni contest Aku dan Makanan Itu…godek2 koleksi gambar aku, jumpa gambar makan dengan kawan2 di Pizza Hut Shah Alam…Adakah anda juga ingin sertai, sila klik banner contest di atas…pic pilihan aku pula seperti yg tertera di bawah…

 

contest mkn

Yang sebenarnya ada ku buat entri pasal pic di atas…sila rujuk di sini…uih tgk gambar aku tu teraso nak cekik pizza la pulak..uih xbleh2…bajet xda ni…makan warung sudah…gilo ko makan warung…maksud aku makan kat warung la…xkan nak ayat skema kot..ahaks

Segala syarat marat korang bleh usha ar blog BATUBURPBLUR….niat aku join contest untuk memeriahkan suasana di Aidil Fitri..erk?…wakakaka…menang kalah tu belakang crita wokeh….Closing date dah x lama dah…31 Mei 2010..so sapa yg berminat join la yo…Sekian terimo kasih.

10 Response to "Contest – Aku dan Makanan Itu"

  1. @joegrimjow

    ...apa yg lawa joe, aku ker tuan blog contest tu..ahaks

  2. rajin masuk contest.. semoga berjaya.. :)

  3. @cikgu isza

    ...terima kasih cikgu...

  4. baju anda nampak cantikkkkk. *tetiba

  5. @nursarah

    ....ahaks...baju plak di kritik..baju pun baju la..trimas..huhuhuhu

  6. Ko punya pasal arrr letak gambar makanan ... sekarang aku dah lapar

  7. thnx yer join contest...sorry lmbat singgah sini, lek kg aritu..
    t batu kat list k..
    thnx =)

  8. salam ziarah :) me blogwalking...have a nice day & good luck!

  9. wah!! boleh menang ni! satu2nye lelaki..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails