Kenapa Aku Perlu Layan Adamaya

 

adamaya

Pergi ke kedai membeli telur,

Terserempak pula Si Lisa Surihani,

Assalamualaikum salam dihulur,

Jangan lupa muat turun di sini.

 

Sekali sekala melayan crita jiwang apa salahnya kan, asyik layan citer lawak, aksi dan sebagainya…bosan gak kan…OST citer ni best gak…Yang Terindah – Dakmie..Kenapa aku perlu layan citer ni of coz la sbb Lisa berlakon…wakakakaka….Ok, aku nak berperasaan jadi Adam sekejap…walaupun muka ku tidak setampannya, walaupun kulit ku kelabu asap xputih melepak macam Adam…suka hati aku la…aku punya berangan…muahahahaa…ok sekian.

11 Response to "Kenapa Aku Perlu Layan Adamaya"

  1. Adamaya sgt best! nak laki camtu, tlg masak, candle lite dinner bagai. pehhh cayaq! :D

  2. @Hazirah al-Barakbah

    ...ok, aku tgh berlatih ke arah itu..hah ha

  3. ahahaha aku layan gak..tp xde la berangan mcm ko ni miro..
    parok2

  4. @tricksrex

    ....ahahaha...bila lg nak berangan kan...aku suka berangan..harharharun

  5. semua orang dah kemaruk dengan maya rupanya..

  6. hahha.. oit.. silalah belajar memasak.. tapi ang dah terer weh.. jadi la tue.. bukan senang nak cari wooOo..

  7. Oit.. Lisa Surihani memang cantik, ayu, lawa, best.. pergh!! nak sejibik macam tue.. hahha..

  8. @Chaon Cornerz

    ....hg nak sejibik macam Lisa...emmm, mana nak carik...xpa ang cari yg sejibik cam Lisa..aku ambik Lisa yg betol...ahahaha dan haha

  9. Baru tau semalam, rupanya cerita Adamaya ni sama dengan I'm Not Single. HAHAH tak pernah tengok pulak, tapi bila tengok iklan macam sweeeeeet gila je :)

  10. Ak tgk tp ak x brp suke la watak2 dia. ada ker main affair2 plak. lama lak tu. harap jer ensem n lawa. eeeee....(kebetulan, new post ak pun sal Adamanya. sila la tgk. hahah)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails