Qadha dan Jamak Tag Dari Member

Salam semua, huhuhu...aku dah xtau nak update apa dah....so benda ni lah jadi bahannya...wokeh, kali ni aku qadha dan jamak sekali gus tag2 dari kengkawan aku. Banyak dah org dop mengetag aku, tapi aku jer xberemosi nak membalasnya...haa, kali ni jadi..ok....so aku jamak kan tag korang semua dalam tag hari ni...aku di tag oleh Yang Suaz...datangnya jauh dari Sabah bah...emm....So, apa yg perlu aku buat, okey camni....


1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.

Akan tetapi, malangnya aku xda folder ke 8 apatah lagi folder ke 18 kan...ahaks, so aku lari dari syarat2 di atas dengan aku ambik pic secara rambang...so pic yg menjadi pilihan aku....


Kisah di sebalik gambar ni ialah masa ni aku tgh menjalani latihan industri di TM Lundang, Kota Bharu. Pic snap by my webcam. Maklumlah hp aku N-Gage QD....xda kamera...ingat nak upgrade jadi N-Gage QDi...tp xleh...ahahahaha..bergurau....time ni aku tgh buhsan tahap dewa sbb xda kerja...lepak je kat opis tu...itu je kisahnya...

Wokeh, skang gua nak tag sapa lak ni...emm, lantaklah korang nak jawab balas ke tak ok...Aiman xkisah...ahaks..

  1. Chaon
  2. Trex
  3. GT
  4. Mat Juan
  5. Touya Karuma
  6. Yui
  7. Park Air
  8. Lisa
 P/S : Okay, so hutang tag gua dah langsai...0 - 0 ok..bye

4 Response to "Qadha dan Jamak Tag Dari Member"

  1. kuang hasam tag aku..haha..maleh aku nak godek2 folder pastuh interframe muka..keke

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails