Entri Khas : Miroxians ke 150

talk-show

Suara Latar Belakang : Tuan2 dan Puan2, kita mempersilakan pengacara anda Mirooooooo….Baeeekkk…..Punyerrrrr……

 

Huargh!!!….ahahaha..terkezut x?…haa, Assalamualaikum dan Salam Bahagia semua…Gadis sunti di hujung sana…dah kahwin ke belum?…ahahaha….Mak Cik yang pakai Gelang Zhulian tu (alamak kantoi…muahahaha)…ada anak gadis ke tak?…ahahaha…bergurau yer mak cik…jangan marah arr…nanti cepat tua….huuhhuhu….Wokeh, seperti biasa rancangan kita adalah untuk menemuramah follower blog Miro CornerZ atau nama saintifiknya Miroxians. Kali ini yang ke 150 ye akak2…ahaks. Sebelum itu kita tengok episod sebelum ini ya…Miroxians ke 50 dan Miroxians ke 100. Okey, itu dia ya episod sebelum ini dan tanpa kita melengahkan masa kita menjemput…..

 

 

 

Cik Ika Suhaimi!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Miro : Haa, apa khabar Cik Ika..eh cik ke?…ah belasah je la…ahahahaha

Cik Ika : Khabar baik, saya sihat walafiat Alhamdullilah

Miro : Amboi sopannya Cik Ika kita ni. Penonton2 semua…give her big clap one more

           time please…

Cik Ika : Terima kasih semua (sambil sengih2)

Miro : Baiklah, sebelum saya tanya soalan2 panas…saya nak ucapkan ribuan terima

           kasihlah sebab sudi menjadi Miroxians yang ke berapa penonton semua?!!

Para Penonton : 150!!!!!!

Miro : Bijaksana semua…huhuhhu. Wokeh, Cik Ika…soalan pertama saya, bolehkah

           Cik Ika cerita serba sedikit tentang blog kesayangan cik tu…boleh?

Cik Ika : Ah bisa di atur…hikhikhiks…Ok, camnilah saya terangkan secara ringkas je.

               Blog saya tu boleh dikatakan blog personal lah kan. Sebabnya entri2 banyak

               pasal kehidupan saya. Kadang2 saya update entri lirik2 lagu yang saya suka.

               And than upload pictures saya dengan kawan2…Eh, Miro!! awak dengar tak?

Miro : Eh, maafkan saya…terlena pulak…kata ringkas je…tp 4 baris jugak jawapan

           Cik Ika sampai terlena saya..ahaks…sorry…my bad2…

Cik Ika : Ish Miro ni…benci3..huhuhuhu

 

*****************************

 miroxians ke 150  melaung 150

 

Miro : Baiklah, sesi kedua pula iya. Emm, apa tag line blog anda?

Cik Ika : Oh, tag line blog saya ialah omputih yer…klas gitu…ianya berbunyi begini

               My Pathetic Life : In Words

Miro : Amboi omputih wa cakap lu. Ok, boleh cerita skit pasal layout atau template blog

           anda…Ianya bertemakan apa?…anda boleh sertakan ciri2 nya sekali

Cik Ika : Temp blog saya simple, background putih, senang cerita blog saya sesuai girl

               ayu macam saya ni…emm

Miro : Amboi, puji diri sendiri pulak dah…ahahaha…xpe lah…Ok, saya suspek anda ni

          masih belajar dan dalam jurusan Sains Hayat,  betul ke?

Cik Ika : A ah, mana awak tahu ni Miro?

Miro : Haa, rahsia…harharharun…xda lah..saya tengok dalam blog kamu la. Buktinya

          kat bawah tu….

 

bukti

Alamak kantoi ada bantal busuk di situ…I’m sorry….huhuhuhu

 

Cik Ika : Jahat la Miro ni….benci3!!!

Miro : Ahahaha…maafkan kami penunggu gua..maaf kami…ahaks. Baiklah, saya rasa

          sampai di sini sahaja pertemuan kita kali ini yer…Semoga Cik Ika dan penonton

          semua ceria2 selalu. Sekali lagi terima kasih saya ucapkan kepada Cik Ika yer

          sbb sudi datang sini untuk di temuramah. Assamualaikum dan Selamat Tinggal

          semua, semoga kita dapat berjumpa lagi dengan tetamu kita yang lain. Bye2.

 

 

Untuk melihat sendiri blog Cik Ika, anda boleh la taip http://only-ika-suhaimi.blogspot.com/ di internet browser anda sekalian iyer…huhuhuhu…

 

p/s : Peringatan, dialog2 di atas hanya rekaan semata2…aku harap Cik Ika ok kot dengan entri ini…wakakaka….Next , Miroxians ke 200 plak yer…tungguuuu. Sekian terima kasih dari aku, Miro. Salam.

11 Response to "Entri Khas : Miroxians ke 150"

  1. @Ika Suhaimi


    ...ahahaha...kasi tau jgn xkasi tau

  2. teruskan berbeloging selagi jari berdaya menaip keyboard heheh.

  3. ko dah macam AC sempoi jer...haha.bagus2

  4. @rizputra7

    ...ahahaha...sempoi baik punyer...

  5. @Ika Suhaimi

    ....erk, mmg lah diorang xkenal..aku bukan artis yg ngetop...wakakaka

  6. hu3x... nsb baik x jd Miroxians trplh tu... kalo x, haihh kne intrbiu gk nh.. ^_^

  7. hhahahaha
    gila lah
    siap ada talkshow lagi tu

  8. ceh mirooo.. aku ko xnak interview?

  9. @~ Ann ~

    ...ala Ann...aku interbiu yg terpilih jer...penat ar nak semua follower aku..ahahaha

  10. power2..sok pindah WP weh..haha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails