Bila Perempuan Ini Bagai Dirasuk

browserpreview

Ehem, sound check…sound check…yaa, bertemu kita kembali dalam rancangan Edisi Sesat…saya Masdol Kamal Siddik akan memaparkan satu kisah yg ataupun lebih tepat lg dengan menggunakan perkataan ‘gambar’. Gambar2 tersebut bg saya sungguh menyayat hati dan sungguh kejam. Kenapa perkara ini perlu berlaku?, apa kejadahnya semua ini?…apakah PBT asyik dop nganga saja?…mari kita selongkar apa yg saya ingin tunjukkan kepada anda semua….yg sebenarnya kejadian berlaku diluar negara tercinta kita ini…barangkali di China, mungkin Jepun ataupun Singapore…tiada sapa yg tahu…

di sini saya dan kru2 rancangan ini ingin berpesan kepada anda semua bahawasanya gambar2 tersebut berunsur 18SG…diharapkan anda dapat mengawal emosi ketika melihatnya dan kami sarankan agar mana2 wanita yg sedang mengandung dilarang melihatnya apatah lagi kanak2 ribena yg masih mummayiz atau bahasa bakunya xdpt bezakan antara yg hak dan batil…jom kita terjah….

5-15


Anda fikir2kan lah…apakah perempuan ini gila, sewel, bahlol dan segala macam istilah yg seangkatan dgnnya….adakah manusia ini tidak bertamadun…makhluk yg secomel itu di buat bagaikan patung mainan…Gila punya orang…apakah motif dia berbuat sedemikian rupa dan snap pic untuk tontonan umum..xda akai ka?…harapkan pagar…eh silap skrip..harapkan muka je bleh blah tp otak letak kat kepala lutut…CELAKA PUNYA OLANG!!!!!!!!

11 Response to "Bila Perempuan Ini Bagai Dirasuk"

  1. da penah tengok video nih. sampai sekarang kalau tengok kucing mesti teringat video nih pastu nak muntah...

  2. ahhhhhhh tolonglahhh






    GILA ! jahat punya orang huhu *emo jap

  3. @Aidi-Safuan

    oh ada versi video ke...aku jumpa versi pic je...mmg kejam minah ni...sial

  4. @miss lolly a.k.a luvfareda

    ye miss lolly...nak saya tolong apa...huhuhuhu...mmg gila...otak ada letak kat lutut

  5. Nie bangang nie...tak pun sewel...

  6. mak aii.. aku plak y nilu..
    agak bahalul gak pompuan ni

  7. ya Allah.. ade jgk ek org mcm tu.. huh.. nk termuntah jer bila tgk.. cian btul kucing tu.. dh la comel...

  8. @~dAaYaH~

    ....tu la pasal...manusia ni macam2 perangai..sial je minah ni kan

  9. kucing tu dah le comel.. dia cm suka je kat pmpuan tu.. yela kucing suka kat semua org.. msti dia tak sangka dia akan dperlakukan mcm tu punya kejam.. sian kucing tak besalah tu.. pmpuan tu mmg dah gila!!

  10. @Anonymous

    ...a ah, minah tu mmg gila babeng..babeng pun xgila macam minah tu...

  11. syaitan yg goda , iman? hilang ..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails