Penyertaan Contest Lekat & Menang anjuran www.azizwan.com

penyertaan

Lalalalala….saja nak update blog…hahaha…buat pertama kali aku join contest anjuran blogger tanah air…Hahaha…Mari sertai aku dan lain2 untuk sertai contest ini. Hadiahnya cukup lumayan beb gua cakap lu. Tunggu apa lagi “Jom sertai Contest Lekat & Menang yang dianjurkan di www.azizwan.com”. Link klu korang nak mengabdikan diri dalam contest ni…Meh sini selak laman sesawang penganjur pertandingan ini. Syarat2 nya senang je…aku malas nak citer sini korang tgk ar kat sana nanti.

Dan aku tahu khabar berita yg baik ini dari GengBlogger dan ahli kehormatnya dari blog CERITERAS. Semoga tuan empunya blog Ceriteras dapat manfaatnya jika aku menang contest ni. Contest ni berdasarkan cabutan yg bertuah. Klu aku bertuah menang, klu xbertuah x menang la…apa lg jawapannya kan…ha camtu la alkisahnya…dah abis sekian.


7 Response to "Penyertaan Contest Lekat & Menang anjuran www.azizwan.com"

  1. @joegrimjow

    join jgn xjoin...free je..huhuhu

  2. Waa boleh join nie .. tengah baca peraturan

  3. gud lak

    moga kamu salah seorang yg bertuah itu

    :)

  4. salam..

    thanks yer sbb join contest ni..

  5. erk.. xbleh klik pon kat penganjur tu.. cane nth.. di ekate, suspended

  6. @umiZue

    seyes aku pun xtau...domain suspended...maybe web dia ada prob..harap bersabar

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails