Hari Aku Nak Merapu Skit Bleh?

squirrl gun

Gambar di atas tiada kaitan dgn yg masih hidup, sdg berada di liang lahad atau yg masih belum lahir

 

Hai, cak!….how are you?…hahahaha, kali ni den nak merapu skit pasai kisah idup den semenjak 2 menjak ni…Lamo den xcrito pasai kisah hidup den…ala, macam la den ni femes macam artis…hakhakhak…(ntah jenis apa gelak camni)….baik tukaq loghat sat, maklumlah satu Malaysia noh. Sebelum ni aku asyik dop share video je and than (omputih tu) buat entri info2 yg kadang2 menarik untuk di baca kan…kadang ntah apo2 ntah…

 

 

Yang sebenaq nya aku ni sepatutnya bz la….bz dengan urusan baginda la, masalah kerajaan la kan..an..an…an..hahahaha…tipu gila….hahaha…aku skang ni dah final sem kat UiTM dihatiku ni…paham je la kan bilo disebut final mesti ada benda penting dan wajib yg perlu dilakukan oleh sorang pelajar tahun akhir…xlain xbukan…cari calon isteri…alamak! terlebih sudah!….hahaha…aku kena buat projek akhir tahun la….aku ni kosmetik engineering…keno la buat projek…emm, sebut pasai projek karang hampa pikiaq lain plak…sebut betul2 projek akhir tahun…ha….Uih, senak+sengal+masuk air pala otak aku ni memikior  pasal projek aku ni atau lebih senang aku guno word saintifik lg macho skit FYP stand for Final Year Projek…ari senin aku jumpa lecterur aku merangkap supervisor la…diskusi pasal FYP ni..emm, dia siap bg aku buku teks pasal Digital Image Processing untuk di telaah sampai khatam…tp alangkah malangnya satu subtopic pun aku belum baca…aku tgk atas bwh kecik besaq kecik besaq buku tu pastu tutup ngadap laptop canggih aku ni layan tenet….bila la aku nak maju dgn sikap begini…hahaha

 

thumbprint  test

ni la benda yg aku kena buat…thumbprint enhancement using MATLAB

Kita tinggal bab FYP aku sat, aku nak crito pasal kehidupan aku dan rakan2 seperjuangan di rumah sewa yg indah lagi murni ni….hahaha….canggih gila ayat aku…baik, agak2 seminggu yg lepas, pada hari sabtu, tenet umah aku ada problem…maklumlah servis Snailmyx or Screamyx kan….blum pakai berukband ke nak gi motheroffice dia tutup sbb public holiday…so tahan je sampai ari senin…pastu check POB pergh rupa2nya kena ptong sudah…hahaha…patutla xleh connection…sialan…dalam masa 2 hari yg sungguh membosankan itu kan…so pikior nak buat apa?…aku godek2 dlm laptop aku…jeng2…jumpa installer Counter Strike (CS)…tanpa pk pjg aku install and main 2 3 round….pastu bosan…berenti….Tup2 esok plak abis pakat dop install CS tu kat laptop masing2…abis dop main perang…dah macam kat zaman Perang Dunia ke 2 dah…Follow me…emm, negative…yes sir…pung pang tebabo!!!…virus yg aku bawa abis berjangkit ngan housemate….abis dop leka main…masa aku tgh meroyan meraban tulis entri ni pun depa tgh berperang lg…ish3

 

cstrike011 ilg3o5counterstrikeiv1

Hari ini plak, aku macam public holiday, pasai apa?….Pasai nyo klas aku secara ikhlas dan jujur lagi bergaya dibatalkan oleh lecturer… horaay2…its holi holiday…Pastu kelas tu je arini dlm schedule aku…fulamak macam professional plak guna ayat schedule…hikhikhik…Tp aku ngan kawan aku terpakso gak pi fakulti sbb ari ni diorang ado election…kena gi mengundi MPP…utk fac aku calon2nya adalah….3 pompuan 1 lucky lucky…hahaha…aku pejam mato je pangkah sbb suma xkenal…agak2 muka terbaik cun skit…pangkah…nak harap ‘menipusto’ depa…emm, suma tu khayalan saja…tp kawan aku nama dia xtersenarai dlm senarai pengundi…hahaha…nak kata xda IC…ada…warganegara lg tu…ntah sapa la jd wakil pelajar…lantakla sapa2 pun…kewajipan aku dah tertunai dan sila lah diorang tunai kan janji manji diorang tu…ak dah nak abis dah…xheran sgt la kan…

 

Akhir kata (bila masa aku berkata2?…aku taip je…hahaha), majulah diri untuk diri sendiri. Jaga kebersihan rumahtangga dan ingatlah org yg tersayang…anda mampu mengubahnya. Sekian.

7 Response to "Hari Aku Nak Merapu Skit Bleh?"

  1. aku menyampah weh buat MATLAB

    tulis coding panjang2 skali jwpn yg kua ciput je..mmg celaka gila..heh

  2. @siggplus

    gua setuju sama lu bhai...

  3. hu3x...fenim bace sal fYp qmu...2 nnek tu rock btol pgg snpg..ngeee ~

  4. @ishiko

    hahaha...ko yg bace dah fenin...aku xyah ckp ar betapa fenin nya...hahaha...nenek tu ketagih CS kot...hahaha

  5. Fire in the hole !!!

    Lama tak main counter strike .

  6. @touyakaruma

    fire in the hole...tut tut..boomm!!...Counter terrorist wins...hahaha...dulu jd ringtone hp nih...huhuhu

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails