Kes Anak Di Dera Oleh Bapak (Versi Video)

Wahai penyamun2 sekalian, ini malam kita ada kerjaivanjaya.net....kah3...hoi! kamu di sana, mai sini....gua nak share satu video baik punya...ni kisah seorang bapak dengan anaknya....memang dramatis ar video ni...kenapa?...xpercaya ka...xpercaya sudah, naik lori cik bedah, you boleh blah, kah kah kah....amacam pantun 4 kerat aku....ada gaya A. Samad Said x?...atau mcm Dr. Lim Swee Tin....hahaha...baiklah, jom kome sume moh kite melayan bukan meroyan ye, aha...
tp anda diingatkan, video ini ada unsur 18++, so yg mana xsanggup tgk jgn teruskan....ivanjaya.net



ivanjaya.netKorang pikir la sendiri...bapak dia ni gila ke apa xtau ar...nak training budak2 pun agak ar kan...tp rilek je aku tgk budak tu...pening2 lalat skit je...sempoi gak...hahahaivanjaya.netSo, bapak2 atau bakal bapak2 diluar sana, jadikan video ini sbg pedoman anda. Renung2kan dan slmt beramal...


sekadar selingan, huhuhu..maap la dr lim, pak samad pinjam gambaq sat noh

12 Response to "Kes Anak Di Dera Oleh Bapak (Versi Video)"

  1. dah tengok dah...ni bapak x de otak....

  2. @PEJUANG KESENIAN EXTREME

    ada otak kot tp letak kat tumit belah kiri...hahaha

  3. aku yang tengok pon pening! ahah! :)

  4. gila punya bapat. tp aku rasa dia ni penculik la.

  5. @Bungakopi

    apsal ko ckp dia mcm penculik?

  6. tak dapat tengok..lambat load..hoho

  7. tak sggup nak tgk.. tgk awal2 pun dah kecut.. ape jd ka t budak tu wei? apsal bapak dia bangang sgt? yg ambik gmbar tu mak dia ke? naseb la kalu dpt mak bapak bangang cmtu.. huhu kesian anak dia.. kalu takmo bagi aku la wei..

  8. @Anonymous

    ....tgk la sampai abis...klu citer xsuspensi laa..uhhuhuhu...

  9. eh, suka lak budak tu.. aku igtkan jadi ape la kat budak tu... aleh2 dia happy go lucky la.. hahah

  10. lucu..budak tu rileks giler..
    die da biase kot..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails