Axe Effect Dan Penari Separuh Bogel

axe effect miro cornerz  

Assalamulaikum dan salam bahagia pendengar…umang ai pendongar la pulak…pembaco blog Miro CornerZ ni ha…kalau korang ada tv kat rumah kan, musti korang tengok tv kan..kalau tak tengok baik sedekah je tv tu ke orang Bersamamu TV3 tuh…ada pekdahnya kan…dan bila korang tengok tv mesti tengok iklan kan…korang perasan tak iklan deodorant baru AXE. Video klip iklan yang memaparkan si jejaka yang menggunakan deo tersebut akan menghasilkan AXE EFFECT yang boleh menghairahkan wanita yg berada di sekeliling apabila tercium bau deo tersebut. Memang canggih la kan sampai effect camtu…

 

Alangkah bagusnya kalau ia benar2 belaka, senang la kerja seorang Singleman macam aku ni untuk mendapatkan aweks…muahahaha…semudah ABC dan 123, Beli, Spray dan Keluar cari mangsa…hah ha…Klu korang nak tengok video iklan2 tersebut boleh usha kat tv, tiubkau atau singgah blog RizPutra….korang layaannnn jer. Dah tengok kan, amacam dia punya penangan?..jejaka2 di luar sana?…hehehehe…

 ViewImage.aspx

Di Malaysia, sudah ada di pasaran dan telah dilancarkan kalau tak silap aku kat bar mana ntah…yang ni aku nak highlight sebenarnya. Dia punya Launch Ceremony ada something wrong bagi rakyat Malaysia yang majoriti Islam dan Melayu. Launch stail party, siap ada penari2 hot dan seksa lagi yang berpakaian separuh bogel…wak lu…hahaha…wowowowo…terbeliak mata korang plak dah…hahahaha. Perlu ke mereka buat macam tu?…Adoi, dunia2…

 axe_grave

Sampai lobang kubur pun minah saleh ni carik…hahaha…tak patut tak patut

Aku malas ar nak cerita panjang…korang boleh lihat dekat facebook page AXEMalaysia. Pandai2 la korang godek2 yer…Majoriti non Muslim attend party tersebut tapi aku rasa Melayu pun elok2 dop ada gak. Dosa mata korang tanggung sendiri yer…hahhahah..lariiiiiiiiiii. Aku bukan nak menjatuhkan bisnes orang. Tetiba pulak sebab entri ni, product deo AXE tak laku pulak kat Malaysia ni…hancur bhai…hahahaa…aku cuma tak berkenan stail Launch Ceremony dia jer…emm, ntah la…so apa pendapat korang?

p/s : trimas bro Riz sebab bagi info pasal AXE ni…huhuhuhuhu. Dan sedikit kemusykilan..adakah deo ni hanya untuk lelaki sahaja?

Related Posts with Thumbnails