Contest Nak Menang Blackberry

tajuk contest TTT

Wahai orang2 kampung sekalian, berdirinya saya di sini adalah untuk mengumumkan bahawasanya saya sebagai ahli dewan rakyat untuk kampung ini, akan membina sebuah jambatan untuk kampung kita ni…Tetiba orang kampung menyampuk,…” tapi YB, kampung kita xda sungai…”. Tidak mengapa…itu masalah kecil sahaja, xda sungai, kita bina sungai…hahahaha…(gelak kemegahan)…eh pehal aku melalut ni..erk?!…Assalamualaikum dan selamat…(ilang ingatan kejap)…oh selamat sejahtera…hehehehe…ini contest aku join dari blog PortTuanTanah. Contest apa?..contest nak menang blackberry…diulangi ya tuan2 dan puan2 sekalian…nak menang blackberry…

Blackberry apa?…buah ka, kek ka, biskut ka, baju ka..erk baju?!…haruslah Smartphone Blackberry…emmm…amacam menarik x?….kompom adrenalina korang menggelegakkan bila dengar ayat smarphone…klu bukan sah korang bukan jenis materialistik punyer…ahaks…Sebanyak2 contest blog yg aku join kan..kan…kan…eh berapa byk kan daaa…ini entri paling challenging…sebab apa?…ha ini yang kita tak tahu sebenarnya…sebab musababnya adalah kerna cara nak join contest nih…kenapa?!…tak percaya ka?..lu usha sendiri ar apa yang cik TTT yang comel lagi meriah tu buat syarat2 contest nya…TENGOK SINI.

Ha!..camna?…xmau percaya lagi…ni la den dah kobar, ekau xmau percayo…Emm, contest ni aku tau dari cik TTT sendiri..maksud aku dari blog dia la…Once upon a time, far far away from China…suddenly…argh seksa aku nak beromputih…masa tu tgh2 malam aku tgh online…tiba2 aku ternampak satu tulisan yg menarik perhatian mataku yg semakin kuyu di Dashboard blogspot aku…lalu ku terjah tulisan itu…dan membuatkan mata yang kuyu tadi tetiba kembang mekar. Maka bermula lah satu perjalanan yang penuh onak dan duri menempuhi pelbagai ranjau…ngah3…ok, gua dah melalut lagi…

Contest TTT - Miro CornerZ

Model semua aku, equipment pun aku punyer kecuali kamera dan cameraman..ahaks

Amacam gambar aku di atas tu…(sengih)…korang nak gelak ke apa aku xkisah…ingat senang ke aku nak pikiaq posing bergaya bagai camtu..seksa wooo…camna idea aku datang plak yer..citer dia camni…dup dap dup dap…suspens x?..hahaha….mula2 tahu contest ni wujud, masih xda idea lagi…pastu contest ni semakin hari semakin banyak penyertaannya…hangat bhai, aku pun xleh duduk diam jer…musti join gak…so aku pun brain storming ngan kawan2 imaginasi aku…hahahaha..gila…brain storming pun xdapat…aku tidur…pastu aku pun wet and dream, siyes tipu tang wet tu…hahahaha..nononono…don’t think out side the box…aku dreaming saja la…mainan tidur…tup idea muncul dalam mimpi…esok tu apa lagi kan…buat word www[dot] porttuantanah [dot]com tu..print…ajak member real punya, guna kamera henset dia snap picture…hahaha

Wokeh itu je la celoteh celotah aku buat kali ini, ingat barang siapa yang nak join, masih blum terlambat..late is better than never dah xleh pakai dah utk contest sbb bila dah late no never2..erk?!…hancur gila English aku..hahahaha…due date 10 JUN 2010. Sekain..ish asyik tersasul jer..sekian terima kasih.Wassalam..bye2…Free Gaza

p/s : gambar tu dah lama siap, cuma entrinya xsempat buat…huhuhu…dan henset member aku tu plak dah arwah dah..sedihnya..xleh la aku nak pinjam ambik2 gambar…kisah dia boleh singgah sini…

Related Posts with Thumbnails