Gathering GengBlogger…Ohoiii!!!!

Assalamualaikum dan salam bahagia semua..emm, gathering gengblogger dah hampir tiba…tapi tapi emmm….tapi kan…huhuhuhu…AKU XDA TRANSPORT NAK PIGI SANA…hahahaha..walaupun Shah Alam ngan Putrajaya xde lah jauh sgtkan..dan malangnya lagi aku ni boleh dikira LOSER dalam bab2 jalan jenjalan. Dah 4 tahun aku kat Shah Alam ni tp aku jarang sgt explore jalan nak ke KL ke apa…salah satu nya aku sgt sukar untuk ingat jalan. hahaha..xleh blah kan. Lagi satu sbb xda transport…motor aku dah rosak..pegi klas pun tompang member jer..ahaks…SAPA BLOGGER AREA SHAH ALAM YG NAK PERGI GATHERING NI? BLEH TUMPANG X…XDA! EMM XPA LA…sob2..wakakakaka.

Dan ini sekadar gatal2 tumut nak design baju utk event ni..walaupun undian dah tutup sbb baru aku tau ada design baju gathering…klu admin sudi terima design aku pun ok gak…xdpt pergi event, berbakti ngan design sendiri pun sudah ok..hakhakhak…Ok, sekian terima kasih.

design 1 black design 1 white design 2 black design 2 white

p/s : dalam kepala otak aku ni masih byk idea nak design…harharharun…ni selama 2 jam aku design..huhuhuhu..amacam ok x?

Related Posts with Thumbnails