Penangan Kisah Hari Lisa Surihani Sedunia

penangan lisa

Pic Google Sudeh 

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua…ish3…semenjak dan 2 3 menjak ni aku agak sibuk sikit la…muahahaha…emmm…sibuk dengan masalah kerajaan…ahaks…padahal xda apa2 pun…saja2 buat sibuk dengan benda xberpaedah…hikhik….apa benda la aku mengarut ni yer..sila abaikan mukadimah aku ni. Yang aku nak kasi tau sama korang ialah pasal isu xlain2 xbukan artis yang semakin naik nih…wah, klu sembang pasal artis semua sangkut..ngeh3…gua paham derr…Wokeh, tanpa lengahkan masa korang lagi…ayuh kita terjah..wah, macam Melodi la plak…

 

Hahahaha, yang sebenarnya xda apa lah…ooopppp…sabar2….gua bukan sembang kencang derr…ni betol punya…barang siapa yg selalu singgah blog sengal aku ni, mungkin pernah baca entri pasal 21 May Hari Lisa Sedunia nih…klu nak tau ujung pangkal citer nih…sila terjah link tu yer…emmm

 

Penangan isu ni ialah xlain xbukan traffic blog aku ni la…fuiyoooo…mengancam bhai….ahahaha…bagi aku mengancam la sbb mengikut piawaian blog aku ni, traffic biasa xlepas 100 la untuk unique visitor…tapi masa tuh…huuuhh….willy pacak gua punya traffic…

analytics MiroCornerZ

Tengok ar buktinya, gambar yang aku print screen…dia punya beza sgt ketara kan….ahaks

entri popular GB Lisa mirocornerz

Pastu dekat GengBlogger plak, hit dia sampai 100 lebih gua cakap sama lu bhai, selama aku join GB, xpernah entri aku masuk dalam entri paling popular…gambar di atas tu aku print screen time petang dalam pukul 7 lebih gitu ar…walaupun level bawah sekali, satu pencapaian yg sungguh mensukacitakan la bagi aku…

Begitulah ceritanya, kan aku dah kata…xda la spesel pun kan2…so, di sini aku dapat merumuskan bahawasanya, kalau kita buat entri2 pasal gossip2 artis ni…memang masyuk dia punya penangan…hahahaaha…tu belum citer pasal duit ke, pasal lucas2 ke kan…tu lagi meletop2 kak kiah oiiiiiii hoi…hahahaha

Wokeh, setakat itu je la aku nak berceloteh…Sekian terima kasih semua…bye2 semua…Salam….

p/s : tapi earning nuffnang aku lembab jugak…sehengget jer naik seminggu…emmm, sabar je la

Related Posts with Thumbnails